OSTAMINEN JA PALAUTTAMINEN

Ostaminen:

Katso tuote tarkkaan, ole jo ostovaiheessa 100% varma mitoistasi ja koosta. laitat ostoskoriin ja maksat. Katso se koko myös kun tilaat. Useasti ostetaan aivan liian pieni koko (tästä syystä valikoimiimme ei kuule montaakaan S-koko mallia)

Alusasuja ei palauteta kuin tölkkipantia hygienia syistä!

Toimitus:

Kun tilaus on kilahtanut tietoomme, pyrimme pakkaamaan ja saattamaan se eteenpäin mahdollisimman pian. Yleinen toimitusaika on 2-4vrk.

Yleisimmin, ennen klo 14 tulleet tilaukset pyrimme käsittelemään samana päivänä ja lähettämään kohti postilaatikkoasi.

Emme vastaa Postin toiminnasta, emmekä ota vastuuta Postin aiheuttamiin viivästyksiin yms.

Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.


Huom: Jos lähetettyä ja maksettua tuotetta ei noudeta Postin toimipisteestä, ja siitä johtuen palautuu lähettäjälle, emme lähetä tuotetta uudelleen, ilman asianmukaista postituskulua. 

Posti säilyttää paketteja 7 vuorokautta kaikissa noutopisteissään. Mikäli pakettia ei ole tänä aikana noudettu, palautetaan se lähettäjälle. Noutamaton lähetys ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus. Näissä tapauksissa veloitamme automaattisesti 5,90€ posti- ja käsittelykuluja rahapalautuksen yhteydessä.

Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle!

Palauttaminen:(ei viallinen tuote)

Jos nyt kuitenkin näet pakottavan syyn vaihtaa tai palauttaa, muista seuraavat asiat!

-Tuotepakettia EI ole avattu, eli siis täysin käyttämättömät ja paketti 100% myyntikunnossa niin sinulla on 14 vrk vastaanottamisesta oikeus palauttaa tuote.

Palauttamisesta aiheutuvat kustannukset menevät sinun piikkiin. SINÄ MAKSAT PALAUTUKSEN:

Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle!


Viallinen tuote:

Jos tuotteessa on vikaa, niin palauta ne ihmeessä meille. Emme halua myydä viallisia tuotteita, mutta näin vaan välillä käy, että niitä eksyy joukkoon, oli syy sitten huonon ompelijan tms, mene ja tiedä.

Viallisen tuotteen kanssa me toimitaan näin!

Ota välittömästi yhteyttä kun huomaat tämän vian/puutteen tuotteessa. Käsittelemme viallisten tuotteiden palautukset 1-4 päivän sisällä niiden saavuttua meille. Viallinen tuote korvataan samaisella tuotteella, tai vastaavan hintaisella tuotteella ilman erillistä postikulua. Jos vastaavanlaista tuotetta ei ole, palautamme maksamasi summan kokonaisuudessa tilauksessa käytetylle maksutavalle.

Laita tieto , joko sähköpostiimme myynti@luckyman.fi tai whatsapp (045 78322052) ja olisimme tyytyväisiä, jos vaikka kuvan kera.

Sovellettava laki: Näitä ehtoja koskevat erimielisyydet ratkaistaan Suomen lain mukaan. www.luckyman.fi (Creopower Oy) noudattaa Suomen Kuluttajaviraston suosituksia.

www.luckyman.fi

Creopower Oy      y-tunnus: 3225890-3

www.luckyman.fi

myynti@luckyman.fi